Wednesday 28 March 2018

Mary Kay Beauty Consultant

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Hai semua pembaca blog saya. Rasanya dah lama saya biarkan blog ni berhabuk kan.

Ada yang rindu tak?

Tahun 2018 ni adalah tahun yang agak sibuk buat saya. Sebabnya, rutin saya berubah habis. Hihi.

Saya sign up sebagai Beauty Consultant pada Disember 2017. Anak sulung saya pula baru mula bersekolah di tadika.

Saya juga buat job Facial Mobile treatment secara sampingan.

Saya byk hadiri kelas2 yg di anjurkan oleh Unit saya.





Dalam langkah pertama mulakan bisnes, tak semua orang terus berjumpa dgn jalan ke arah kejayaan. Ada orang terpaksa menebas semak samun begitu lama baru dia terjumpa arahnya. Ada orang, hanya perlu effort yg sedikit utk berjaya. Tapi itu semua rezeki.

Apa yang penting, usaha dan tawakal perlu berterusan sehingga kita dapat mencapai apa yg kita impikan.

Mary Kay adalah satu produk yg sangat berkualiti. Tapi, kita perlu ada ilmu.

Kenapa kita perlu ilmu?

Sebab, setiap peroduk Mary Kay mempunyai ingredient yg berbeza, dgn fungsi yg berbeza untuk keadaan kulit yg berbeza dgn tindak balas yg berbeza.

Sebelum saya menyertai kelas2 dalam Mary Kay. Saya tak tahu, kenapa begitu dan kenapa begini.

Sehingga saya pergi menghadiri Product Knowledge yg dibuat oleh Unit saya dlm 1 hari yg sama di seluruh Malaysia.

Sekarang saya sangat yakin untuk menyarankan produk Mary Kay yg terbaik mengikut keadaan kulit pelanggan saya.

Wow! Hebat kan. Eh, baku sangat bahasa ni. Hihihi.

Orite2 reader semua. Kalau ada yg sedang hadapi masalah kulit muka dan tak jumpa lagi jalan penyelesaian. Saya sarankan produk Mary Kay.

Saya boleh bantu anda utk dptkan kulit impian anda taw. InsyaAllah, kita berusaha tapi Allah yg menentukan

#MaryKay

No comments:

Post a Comment